El PP recuerda al tripartito que tuvo que cargar con 15 millones de deuda que le dejó en herencia

Reprocha las críticas de Xiana Abal por los convenios urbanísticos y le recuerda que también voto a favor uno de los socios de Gobierno | Echan en cara que no se aprueba la Conta Xeral

Pío Millán, primero desde la izquierda, en el Pleno ordinario de agosto.

Pío Millán, primero desde la izquierda, en el Pleno ordinario de agosto. / G. Núñez

G.M.P.

El PP de Cangas no ha recibido de buen grado las acusaciones de la concejala de Facenda e Persoal, Xiana Abal, relacionadas con la deuda que el Concello tiene que pagar ahora por facturas heredadas de anteriores corporaciones, y en particular las derivadas de las sentencias que obligan a devolverle a la empresa Promalar los 3,5 millones de euros, más intereses, que en su día adelantó a cuenta de un convenio urbanístico que no llegó a ejecutarse. “Lembrarlle á concelleira do BNG, que se informe con antelación antes de acusar ao Partido Popular sobre os convenios urbanísticos, xa que non foi o único grupo que os aprobou; e non debían ser tan malos cando un dos grupos que forman o goberno actual votaron a favor”, responde el concejal Pío Millán, y considera que las acusaciones de Abal “demostran que dispara sen informarse mínimamente da realidade”.

También le recuerdan desde las filas de la formación mayoritaria de la Corporación canguesa que el Concello también trabaja con los ingresos y gastos que recibe. “E se quere máis información, decirlle que o grupo municipal do Partido Popular, cando gobernou tivo que facerse cargo dunha débeda vencida de máis de 15 millóns de euros, xerada nunha lexislatura que gobernou o BNG e que deixou sen pagar máis de 4.000 facturas, moitas delas de empresarios locais” que habían suministrado bienes o servicios. “O goberno do Partido Popular fíxolle fronte a toda esa débeda e o Concello seguiu funcionando, a pesar deses 15 millóns en negativo”, abunda Pío Millán.

Concluyen los populares cangueses que “tanto a concelleira de Facenda como o seu grupo político (BNG) e o goberno que representa están incapacitados para ir dando leccións de nada, cando hai menos de unha semana non foron capaces de aprobar a Conta Xeral de 2023”. En opinión del edil Pío Millán es otro “exemplo de incompetencia” que resta crédito a los actuales gestores del Concello.

“A Conta Xeral pon de manifestó que este goberno no ano 2023 gastou sen cumprir coa lei máis 70% do total; en 271 ocasións a intervención municipal negouse a autorizar gastos por defectos na sua tramitación, e nalgúns casos chegan a incumprir sentencias xudiciais como é o caso do servicio da piscina municipal, que levan máis de seis años prestando sen ningún contrato”, desgrana el PP.

Suscríbete para seguir leyendo