åbner i nyt vindue
UPDATE 6. juni 2024

Syv nye spil lanceres på Apple Arcade, herunder Outlanders 2: Second Nature

Fire spil fås allerede i dag – Rabbids: Legends of the Multiverse, Return to Monkey Island+, Tomb of the Mask+ og Fabulous – Wedding Disaster+

Tre nye spil kommer i juli – Outlanders 2: Second Nature, Punch Kick Duck+ og Zen Koi Pro+
Symboler, der repræsenterer syv Apple Arcade-spil.
Syv nye spil kommer med i Apple Arcades omfattende og stadigt voksende katalog med mere end 200 supersjove spil, helt uden reklamer eller køb i appen. Spiltjenesten lancerer i dag fire titlerRabbids: Legends of the Multiverse, Return to Monkey Island+, Tomb of the Mask+ og Fabulous – Wedding Disaster+.
Den 3. juli kan spillerne glæde sig til tre nye spil – Outlanders 2: Second Nature, et strategispil om at bygge en by, som kommer fra det selvstændige Pomelo Games-studie i Uruguay, Punch Kick Duck+, et actionfyldt side scrolling-spil skabt af solo-udvikleren Shaun Coleman, samt det populære og afslappende Zen Koi Pro+ fra spilstudiet LandShark Games, som har hjemme i Singapore.
Uanset hvad de helst vil bruge sommermånederne til – at udforske den nyeste udgivelse, vende tilbage til favoritspil med de seneste opdateringer eller få kærkomne gensyn med tidløse klassikere – kan spillerne tage på episke eventyr direkte fra liggestolen.
Et stillbillede fra Outlanders 2: Second Nature fra Pomelo Games på iPhone 15 Pro.
Outlanders 2: Second Nature fra Pomelo Games
Den nyeste udgave af det charmerende bybygningsspil vil fange spillerne med de fantasifulde niveauer, et skarpsindigt gameplay, der er nemt at lære, men svært at mestre, og sine twist af skæv humor. En modig, ny generation af “fremmede” er klar til at skabe en ny tilværelse i Outlands-området med nye tilgange til at bygge og overleve i et økosystem, der er mere dynamisk end nogensinde før. Outlanders 2 har en kampagnetilstand med 21 niveauer ved lanceringen og en udfordringstilstand, der opdateres hver anden uge. Spiloplevelsen byder også på grafik, der er totalt shinet op, nye biomer med vejrforhold i Tropiclands og Winterlands, dobbelt så mange bygninger og ressourcer og en charmerende række ledere med unikke personligheder.
Et stillbillede fra Punch Kick Duck+ fra Shaun Coleman på iPhone 15 Pro.
Punch Kick Duck+ fra Shaun Coleman
Spillerne skal navigere gennem den onde Baron Tigrissos tårn og kæmpe mod hans hær af dyrefigurer ved hjælp af enkle kontrolfunktioner og udfordrende action. Reglerne er ret ligetil: Et slag vinder over et spark, et spark vinder over at dukke sig, og at dukke sig vinder over et slag. Der er tre sværhedsniveauer at vælge imellem, farverige figurer og understøttelse af både vandret og lodret position, så spillerne skal tænke hurtigt og reagere endnu hurtigere for at give fjenderne en ordentlig flyvetur og sætte nye rekorder.
Et stillbillede fra Zen Koi Pro+ fra LandShark Games på iPad–Pro.
Zen Koi Pro+ fra LandShark Games
Dyk ned i den dybeste ro med Zen Koi Pro+, en singleplayer-oplevelse udviklet til at give ultimativ afslapning. Dette spil er inspireret af en asiatisk myte om en koikarpe, der forvandles til en drage. Spillerne kan samle mere end 50 betagende smukke karpemønstre, hvert især med levende farver og fængslende design. Zen Koi Pro+ er ubesværet og sjovt, og det fokuserer på afhjælpning af stress og glæden ved at gøre noget færdigt, men byder også på mere end bare afslapning – det er en rejse med symbolik og kulturel betydning, der omfatter positive værdier som udholdenhed, held og lang levetid gennem koikarpens rolige og afklarede verden.
I juni kan spillerne også glæde sig til opdateringer af populære spil, bl.a.:
  • NBA 2K24 Arcade Edition: Gør mesterskabsfinalen i aften til en fest! Nu kan du indtage banen sammen med yderligere otte af de største spillere, der findes i dag, f.eks. Kevin Durant, Damian Lillard, Kevin Garnett, Clyde Drexler m.fl.
  • Hello Kitty Island Adventure: Den 13. juni er der Papirparade, hvor man markerer individualitet, selvudfoldelse, kærlighed og det at være sig selv. Tuxedo Sam glæder sig helt vildt, og han har brug for spillernes hjælp til at bygge en vogn til paraden.
  • Sonic Dream Team: Den 12. juni kan spillerne gennemføre deres rejse gennem Sweet Dreams med to nye sektioner. De spillere, der samler alle drømmekuglerne og drømmemånerne, får også mulighed for at prøve Bittersweet Way – en helt særlig endgame-mission “kun for eksperter”.
  • Crossy Road Castle: Naviger gennem 20 forrygende og kaotiske niveauer i Prank Parade, en splinterny og udfordrende oplevelse.
  • WHAT THE CAR?: Spil på skift med venner og familie på en delt enhed, og se, hvem der kommer først, når I drøner derudad i en spøgelsesbil.
  • Bloons TD 6+: I det spritnye Boss Rush-spil er det hele hold, der bliver sat på prøve over for særlige bosser.
I månedens løb får en række Arcade-titler også tilføjet sjove opdateringer, som hylder oplevelsen af at spille sammen.
Priser og tilgængelighed
  • Apple Arcade fås til 59 kr. om måneden med en måneds gratis prøveperiode. Kunder, der køber en ny iPhone, iPad, Mac eller et nyt Apple TV, får tre måneders Apple Arcade gratis.1
  • Apple Arcade er en del af Apple Ones månedsabonnementer Enkeltperson (179 kr.) og Familie (239 kr.med en måneds gratis prøveperiode.2
  • Arcade Originals kan spilles på iPhone, iPad, Mac, Apple–TV og Apple Vision Pro. App Store Greats er tilgængelige på iPhone, iPad og Apple Vision Pro.
  • Med et Apple Arcade-abonnement får en familie på op til seks personer ubegrænset adgang til alle spillene i kataloget.
  • Tilgængeligheden af de mere end 200 titler på tværs af enheder varierer afhængigt af hardware- og softwarekompatibilitet. Noget af indholdet er muligvis ikke tilgængeligt i alle lande.
Del artikel

• Tekst i denne artikel

• Billeder i denne artikel

1. Dette tilbud gælder kun for nye abonnenter. Ét abonnement dækker én gruppe med Familiedeling. Tilbuddet gælder i tre måneder efter aktivering af den kvalificerede enhed. Abonnementet fornys automatisk, indtil det opsiges. Begrænsninger og andre vilkår er gældende.
  2. Den gratis prøveperiode på Apple One omfatter kun tjenester, som ikke allerede bruges gennem en gratis prøveperiode eller et abonnement. Når prøveperioden udløber, bliver abonnementet automatisk fornyet, indtil det opsiges. Begrænsninger og andre vilkår er gældende.

Martin Lund Nielsen

Apple Media Helpline